25 sierpnia, 2016

→ZMIANY←

Tak jak obiecałam, zamieszczam notkę informującą, co i jak o/

Ostatnio rozmawiałam z pewną osobą na temat fanficów i po dłuższym zastanowieniu postanowiłam reaktywować bloga. Jak już prawdopodobnie większość z was zauważyła, Natsu zrezygnowała ze swojej blogowej działalności, w tym również i z tego bloga. Postaram się jednak odtworzyć wymyśloną przez nas historię (a jest tego sporo, naprawdę miałyśmy wiele pomysłów) odtworzyć, tak jak to było zaplanowane. Jednak na razie prawdopodobnie zajmę się wyglądem bloga i ogarnięciem starych rozdziałów, więc jeśli staną się niedostępne - nie przejmujcie się, zmienię nieco kilka rzeczy i o każdej zmianie będziecie poinformowani na blogu.
Co do regularności publikowania rozdziałów - nie obiecuję niczego, mam dużo obowiązków i możliwe że rozdziały będą się pojawiały rzadko (ALE BĘDĄ XD). Nie obserwowałam wydarzeń w mandze FT od końca pierwszego sezonu anime, więc nie spodziewajcie się nowych postaci (chyba że zachce mi się to może dogonię xD). Anyway, jeśli macie jakieś pytania dajcie znać, kolejny nowy rozdział prawdopodobnie pojawi się z początkiem października :"D

13 komentarzy:

  1. Pierwsza reakcja:
    Jejejejeje!!!
    Druga reakcja:
    Dlaczego dopiero teraz? Jak mogłyście!
    Trzecia reakcja:
    Jejejejeje!!!
    Czwarta reakcja:
    Czekam, czekam, czekam!!!

    Tak się cieszę, że wznowiłyście bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatniej notce pisałam, że będę starała się do niego powrócić, Natsu niestety zrezygnowała całkowicie z prowadzenia jakiejkolwiek blogowej działalności, więc nie wiem czy sobie poradzę ^^;

      Usuń
  2. To jest taka dobra historia! Czy bedzie nastepny rozdzial??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, prawdopodobnie pod koniec września ^^

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością! :>

      Usuń
  3. Przypomniałam sobie ostatnio o tym blogu, ale nie mogłam znaleźć adresu. Nurtowało mnie to okropnie, ale porzuciłam poszukiwania, bo stwierdziłam, że jest tyle blogów o NaLu, że prędzej urosną mi wąsy i broda niż to znajdę. Dzisiaj przysiadłam porządnie i jest! Udało się! Moja radość jest totalnie nie do opisania, ale szczęście szybko się ulotniło, kiedy zobaczyłam, że historia nie jest kontynuowana, ale potem zobaczyłam, że jest jednak promyk nadziei!
    Dobra, żeby nie przedłużać - nie mogę się doczekać i naprawdę liczę na ten nowy rozdział, ponieważ kurewsko chciałam przeczytać zakończenie. Zawsze, kiedy czytałam było "Kiedyś napiszę coś tak zajebistego jak to". No... nie napisałam (._.).
    Nieważne! Yh, mam tyle do napisania, bo to jest takie wow wow, że to znalazłam i może będzie kontynuowane i w ogóle wow wow. Tak, w obecnej chwili na więcej mnie nie stać. A teraz przepraszam, ale idę świętować w mojej krainie jednorożców i tęczy...
    ...tak naprawdę to nie. Idę uczyć się chemii. ;-;
    Ale czekam! Z niecierpliwością! I wysyłam kontenery weny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu nie ma rozdziału a jest listopad? :'(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy marzec, a rozdziału jak nie ma tak nie ma :/
    -Kura

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy sierpień, prawie rok, a rozdziału dalej nie ma ((':

    OdpowiedzUsuń