22 sierpnia, 2016

→ UWAGA UWAGA←

Hej misiaczki! Z tej strony An / Meredis. Wiem, że publikuję to po bardzo długim czasie, ale zastanawiałam się nad tym dość długo i chciałabym reaktywować tego bloga. Chciałam tylko zapytać, czy znalazłby się ktoś chętny by to w ogóle czytać >.< Niestety Natsu zrezygnowała, więc prowadziłabym go sama, a nie wiem, czy by to wam odpowiadało. Jeśli chcecie żebym spróbowała, dajcie znać w komentarzu, w następnej notce napiszę szczegółowo, co i jak, możecie też w razie czego zadawać jakieś pytania, które was nurtują - proszę tylko, nie bądźcie za ostrzy w stosunku do tej okropnie długiej przerwy ;-; Anyway, czekam na was odzew, czy w ogóle mam to kontynuować :3

Pozdrowionka,
Meredis

12 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać, aż będę mogła przeczytać rozdział. Mam nadzieję, że długo nie trzeba będzie czekać. Szkoda tylko, że Natsu odeszła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, nigdy nie komentowałam, ale cały czas śledziłam bloga ;) Popieram moją poprzedniczkę i cierpliwie czekam na reaktywację ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę �� ze zniecierpliwoscia będę czekać na notki od ciebie ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Kontynuuj!
    Nie jestem pewna, czy komentowałam tu kiedyś ale być może znajdą się komentarze od Jinx Xxx bądź Juvii Lockser :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam tego bloga dawno temu i prawie codziennie sprawdzałam, czy coś się pojawiło, więc normalnie teraz to się cieszę ogromnie. Pisz dalej, jestem bardzo ciekawa dalszej historii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też w sumie nigdy nie komentowałam, bo... zwykle było za dużo treści, akcji do skomentowania inaczej niż WOW!!! a jak każdy pisarz wiem, że krótki komentarz chociaż jest, nie cieszy aż tak bardzo jak długi, a mi w okresie kiedy były rozdziały na tym blogu nie chciało się pisać długich komentarzy... Teraz to co innego ;)
    Wracając do tematu: Pisz!!! Koniecznie!!! Zobaczymy jak będzie bez Natsu, ale myślę, że sobie na pewno poradzisz i już czekam na nowy rozdział!!!
    Arjana

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak !!!!! Już nie mogę się doczekać dalszej części :D Czytam waszego (teraz twojego) bloga już drugi raz i jest genialny !!!
    Życzę zwany i czekam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam od 2016 jakby coś nadal tu jestem

    OdpowiedzUsuń